TERMENI SI CONDITII GENERALE ALE
PROGRAMULUI DE FIDELITATE SEPHORA
1. SCOP
Programul de fidelitate Sephora (denumit in continuare "Programul de Fidelitate Sephora") este un program administrat de SEPHORA COSMETICS ROMANIA S.A., cu sediul in Spaiul Unirii, Numarul 165, Complexul de Birouri Timpuri Noi Square, cladirea TN Offices 2, etajul 7, sector 3, Bucuresti, Romania, avand C.U.I. 13434907, atribut fiscal RO, numar de inregistrare in Registrul Comertului J40/9300/2000. In functie de numarul de achizitii efectuate la Sephora, respectiv zilele de cumparaturi (1 zi de cumparaturi = 1 zi cu tranzactii cu sold pozitiv) si punctele acumulate, acest program ofera dreptul la beneficii si/sau oferte exclusive.
Programul de Fidelitate Sephora include trei etape:
• programul Sephora White,
• programul Sephora Black,
• programul Sephora Gold.
Programul de Fidelitate Sephora ofera membrilor dreptul la un card de fidelitate fizic (denumit in continuare "Cardul de Fidelitate"). Acesta este un Card "Sephora White" in cadrul programului Sephora White, unul "Sephora Black" in cadrul programului Sephora Black si unul "Sephora Gold" in cadrul programului Sephora Gold.
2. INSCRIEREA IN PROGRAMUL DE FIDELITATE SEPHORA
2.1 ELIGIBILITATEA PENTRU PROGRAMUL DE FIDELITATE SEPHORA
Programul de Fidelitate Sephora este adresat persoanelor care au o adresa postala in Romania (domiciliu sau resedinta, chiar temporara) si care respecta prevederile acestor termeni si conditii, inclusiv care au furnizat anumite date cu caracter personal, conform prevederilor articolului 5 "Date personale" ale acestor termeni si conditii si care au calitatea de clienti Sephora.
Programul de Fidelitate Sephora este adresat persoanelor cu varsta de cel putin 16 ani impliniti la data inscrierii in program.
Sephora isi rezerva posibilitatea de a solicita in orice moment un document care sa faca dovada identitatii persoanelor care doresc sa se inscrie sau care s-au inscris in Programul de Fidelitate Sephora, in special in cazul duplicarii numelor.
2.2 CONDITII PENTRU OBTINEREA CARDULUI SEPHORA WHITE
Cardul Sephora White este disponibil gratuit oricarui client, la cerere, la momentul efectuarii primei achizitii. Poate fi obtinut in magazinele Sephora din Romania sau prin intermediul site-ului sephora.ro.
In vederea inscrierii in programul de Fidelitate Sephora, intr-unul dintre magazinele Sephora de pe teritoriul Romaniei, persoana in cauza va fi invitata de catre consultantul in vanzari din magazin sa furnizeze urmatoarele date personale: nume, prenume, o adresa postala de pe teritoriul Romaniei, cel putin un canal de contact, care poate fi adresa de e-mail sau numarul de telefon, in vederea efectuarii comunicarilor din partea Sephora si data de nastere in vederea obtinerii cadoului aniversar Black/Gold.
Ulterior inscrierii clientul va primi un mesaj e-mail sau SMS, in functie de canalul de comunicare ales de catre acesta, de confirmare a finalizarii procesului de inrolare in programul de Fidelitate Sephora, avand si posibilitatea de a-si modifica/actualiza datele si optiunile initiale.
Toate informatiile personale sunt prelucrate in conformitate cu articolul 5 "Date personale" ale acestor termeni si conditii.
In vederea inscrierii in programul de Fidelitate Sephora, prin intermediul site-ului sephora.ro, persoana care a finalizat o comanda, are posibilitatea de a-si exprima dorinta de a se inscrie in programul de Fidelitate Sephora. Ulterior, clientul va primi un mesaj SMS sau e-mail de confirmare a finalizarii procesului de inrolare in programul de Fidelitate Sephora, avand si posibilitatea de a-si modifica/actualiza datele aferente contului sau, precum si optiunile de comunicare. Aceste informatii personale sunt prelucrate in conformitate cu articolul 5 "Date personale" ale acestor Termeni si Conditii.
Inscrierea in Programul de Fidelitate Sephora poate fi inregistrata in baza electronica Sephora doar daca informatiile furnizate in momentul inscrierii in magazin sau efectuarii comenzii pe sephora.ro sunt complete, in conformitate cu formatul solicitat si utilizabile. Este responsabilitatea fiecarui membru sa actualizeze informatiile sale in magazin sau pe site-ul sephora.ro. In orice caz, Sephora nu poate fi trasa la raspundere in cazul in care membrul nu primeste o oferta din cauza unor informatii neactualizate sau inexacte.
Sephora isi rezerva dreptul de a modifica conditiile de emitere a Cardului Sephora White in orice moment.
2.3 CONDITII PENTRU OBTINEREA CARDULUI SEPHORA BLACK
Cardul Sephora Black este oferit gratuit titularului unui Card Sephora White (obtinut conform celor de mai sus) care:
• a acumulat 4 zile de cumparaturi cu Cardul Sephora White (1 zi de cumparaturi = 1 zi cu tranzactii cu sold pozitiv) sau
• a obtinut un minimum de 650 de puncte (1 leu de achizitii = 1 punct) de la activarea Cardului sau Sephora White, in magazinele Sephora din Romania sau pe site-ul sephora.ro.
Cardul Sephora Black este trimis membrilor, la adresa postala comunicata, in saptamanile care urmeaza celor 4 zile de cumparaturi sau atingerii pragului de 650 de puncte, daca persoana in cauza a fost de acord la inscrierea in Programul de Fidelitate Sephora cu primirea de comunicari prin posta din partea Sephora.
Eliberarea Cardului Sephora Black si inregistrarea acestuia in baza electronica Sephora sunt posibile numai daca informatiile furnizate la inscrierea pentru Cardul Sephora White sunt actualizate, complete, lizibile si utilizabile.
Sephora isi rezerva dreptul de a modifica conditiile de emitere a Cardului Sephora Black in orice moment.
2.4 CONDITIILE PENTRU OBSINEREA CARDULUI SEPHORA GOLD:
Cardul Sephora Gold este oferit gratuit titularului unui Card Sephora Black obtinut conform celor de mai sus, care a acumulat 6.500 de puncte (1 leu de achizitii = 1 punct) cu Cardul sau Sephora Black in ultimele 12 luni.
Cardul Sephora Gold este trimis membrilor, la adresa postala comunicata, in saptamanile care urmeaza atingerii pragului de 6.500 de puncte mentionat mai sus, daca persoana in cauza a fost de acord la inscrierea in Programul de Fidelitate Sephora cu primirea de comunicari prin posta din partea Sephora.
Eliberarea Cardului Sephora Gold si inregistrarea acestuia in baza electronica Sephora sunt posibile numai daca informatiile furnizate la inscriere sunt actualizate, complete, lizibile si utilizabile.
Sephora isi rezerva dreptul de a modifica conditiile de emitere a Cardului Sephora Gold in orice moment.
3. CONDITIILE DE UTILIZARE A PROGRAMULUI DE FIDELITATE SEPHORA
Cardurile Programului de Fidelitate Sephora sunt nominale, personale si rezervate persoanelor fizice pentru uz propriu, cardurile nu pot fi utilizate pentru achizitii efectuate de persoane juridice. Acestea sunt netransmisibilie si nu reprezinta, in niciun caz, carduri de plata.
Nu poate exista mai mult de un singur Card de Fidelitate pentru aceeasi persoana (acelasi nume, prenume, adresa, e-mail si/sau SMS), iar beneficiile asociate nu pot fi cumulate. Sephora isi rezerva posibilitatea de a efectua orice verificare pentru a examina validitatea inscrierii. In cazul in care Sephora constata ca aceeasi persoana detine mai multe Carduri ale Programului de Fidelitate Sephora, datele si beneficiile membrului vor fi inregistrate o singura data pe acelasi Card si cardurile suplimentare vor fi dezactivate, iar punctele si beneficiile duplicate vor fi eliminate. Se specifica faptul ca un membru poate oricand sa acceseze spatiul sau de client in magazinele Sephora sau apeland la serviciul clienti, numarul de telefon 031 432 8880 (numar cu tarif normal)
Membrii se angajeaza sa utilizeze Programul de Fidelitate Sephora in conformitate cu prevederile acestor Termeni si Conditii generale. In caz contrar, Sephora isi rezerva posibilitatea de a suspenda sau a inchide contul de fidelitate al membrului, de a dezactiva sau de a indeparta punctele de pe Cardul sau Cardurile de Fidelitate Sephora, in conditiile stipulate in Articolul "Suspendare / Dezactivare / Pierdere puncte".
4. BENEFICIILE PROGRAMULUI DE FIDELITATE SEPHORA
4.1 PENTRU DETINATORII CARDULUI SEPHORA WHITE
Cardul Sephora White permite detinatorul sau, la prezentarea acestuia, sa acumuleze zile de cumparaturi si puncte in magazinele Sephora din Romania si pe site-ul sephora.ro si sa aiba acces la ofertele programului Sephora White.
Numarul de zile de cumparaturi si numarul de puncte sunt inregistrate de la obtinerea Cardului Sephora White. Numarul de zile de cumparaturi creste cu fiecare zi cu tranzactii cu sold pozitiv. Numarul de puncte creste, de asemenea, conform urmatoarei scale: 1 leu de achizitii = 1 punct.
Se specifica faptul ca actualizarea punctelor online nu are loc in timp real in contul membrului.
4.2 PENTRU DETINATORII CARDULUI SEPHORA BLACK
Cardul Sephora Black permite detinatorului sau, la prezentarea acestuia, sa acumuleze zile de cumparaturi si puncte in magazinele Sephora din Romania si pe site-ul sephora.ro si sa aiba acces la ofertele programului Sephora Black.
Atunci cand contravaloarea achizitiilor atinge un prag de 4 zile de cumparaturi (1 zi de cumparaturi = 1 zi cu tranzactii cu sold pozitiv) sau numarul de puncte atinge pragul de 650 de puncte (1 leu de cumparaturi = 1 punct), membrul beneficiaza de un cupon de 10% reducere la urmatoarea achizitie. Aceasta oferta strict personala este valabila o singura data in perioada indicata pe cuponul de reducere sau SMS pentru suma totala a achizitiilor (excluzand costurile de livrare) la prezentarea Cardului Sephora Black in magazinele Sephora din Romania, pe site-ul sephora.ro introducand codul specificat in comunicarea trimisa membrului (o singura oferta utilizabila pe comanda). Aceasta oferta nu poate fi cumulata cu nicio alta oferta sau promotie si nu este valabila pentru achizitionarea de servicii, vouchere, carduri cadou Sephora, produse cu pret redus, produse vandute in cadrul actiunilor de caritate si alte oferte exclusive specificate in magazin si pe sephora.ro. Acest cupon de reducere nu poate fi in niciun caz transferat sau schimbat pentru contravaloarea sa in numerar.
4.3 PENTRU TITULARII CARDULUI SEPHORA GOLD
Cardul Sephora Gold permite detinatorul sau, la prezentarea acestuia, sa acumuleze zile de cumparaturi si puncte in magazinele Sephora din Romania sau pe sephora.ro si sa aiba acces la ofertele din programul Sephora Gold.
In cazul in care sunt acumulate 4 zile de cumparaturi (1 zi de cumparaturi = 1 zi cu tranzactii cu sold pozitiv) sau numarul de puncte atinge pragul de 650 de puncte (1 leu de achizitii = 1 punct), membrul beneficiaza de un cupon de reducere de 10% valabil pentru urmatoarea achizitie. Aceasta oferta strict personala este valabila o singura data in perioada indicata pe cuponul de reducere sau SMS pentru suma totala a achizitiilor (excluzand costurile de livrare) la prezentarea Cardului Sephora Gold in magazinele Sephora din Romania sau pe site-ul sephora.ro introducand codul specificat in comunicarea trimisa membrului (o singura oferta utilizabila pe comanda). Aceasta oferta nu poate fi cumulata cu nicio alta oferta sau promotie si nu este valabila pentru achizitionarea de servicii, vouchere, carduri cadou Sephora, produse cu pret redus, produse vandute in cadrul actiunilor de caritate si alte oferte exclusive specificate in magazin sau pe sephora.ro. Acest cupon de reducere nu poate fi in niciun caz transferat sau schimbat pentru contravaloarea sa in numerar.
4.4 PREVEDERI COMUNE TUTUROR CARDURILOR PROGRAMULUI DE FIDELITATE SEPHORA
Zilele de cumparaturi sau punctele acumulate nu pot fi transferate sau schimbate pentru contravaloarea lor in numerar.
In cazul unei cereri de retur intr-un magazin sau pe site-ul sephora.ro, Sephora isi rezerva posibilitatea de a reduce numarul total de puncte acumulate pe cardul Programului de Fidelitate Sephora cu numarul de puncte acumulate odata cu achizitionarea produsului a carui rambursare este solicitata.
Numarul de zile de cumparaturi si numarul de puncte acumulate pot fi consultate:
• in magazin: printr-o solicitare adresata unui consultant de vanzari,
• telefonic:
• Pentru Cardurile Sephora White si Sephora Black: la 031 432 8880 (numar cu tarif normal);
• Pentru Cardurile Sephora Gold la 0800.800.333 (apel gratuit din retelele de telefonie fixa si mobila din Romania).
Este posibil ca noile inscrieri si achizitiile efectuate cu mai putin de 70 de zile inainte de data de incepere a unei oferte rezervate membrilor (White/Black sau Gold) sa nu poata fi luate in considerare la selectarea membrilor care vor beneficia de aceasta oferta.
Beneficiile oferite detinatorului unui card al Programului de Fidelitate Sephora pot varia conform informatiilor transmise de acesta si de preferintele sale de comunicare (adresa postala si/sau email si/sau SMS). In acest context, se specifica in mod expres ca obtinerea anumitor beneficii este legata de mijloacele de comunicare alese de membru.
5. DATE PERSONALE
5.1 MIJLOACE DE COLECTARE
Sephora colecteaza datele personale ale membrului in momentul inscrierii in Programul de Fidelitate Sephora pe site-ul sephora.ro sau intr-un magazin.
Aceste informatii sunt colectate de catre consultantul de vanzari din magazin, prin intermediul programului de inscriere, sau prin intermediul site-ului sephora.ro.
Atunci cand clientul are deja un cont pe site-ul sephora.ro si doreste sa se inscrie in Programul de Fidelitate Sephora, trebuie doar sa finalizeze procesul de cumparare online si sa bifeze acordul de obtinere a cardului de Fidelitate Sephora. Datele contului online declarate la crearea contului sunt utilizate pentru inscrierea in cadrul Programului de Fidelitate Sephora mentionat in conditiile stabilite in prezentul document de Termeni si Conditii Generale, precum si in conformitate cu termenii Politicilor de Confidentialitate. In plus, membrul isi poate utiliza Cardul de Fidelitate emis intr-unul din magazinele Sephora la contul sau online pentru a beneficia de avantajele sale pe site-ul sephora.ro. Prin urmare, membrul trebuie sa introduca numarul Cardului sau de Fidelitate in momentul efectuarii unei tranzactii pe sephora.ro.
5.2 CATEGORII DE DATE PERSONALE PRELUCRATE
Urmatoarele informatii pot fi prelucrate din momentul inscrierii in Programul de Fidelitate Sephora:
• nume, prenume,
• adresa postala,
• adresa de e-mail si/sau numar de telefon,
• data nasterii,
• date rezultate din accesarea site-ului sephora.ro si date rezultate din efectuarea altor verificari privind validitatea inscrierilor in Programul de Fidelitate Sephora,
• date rezultate ca urmare a utilizarii Serviciilor noastre.
Adresa de e-mail si/sau numarul de telefon si/sau adresa postala sunt solicitate de Sephora la momentul inscrierii, pentru a-i transmite clientului, in functie de canalul de comunicare ales, informatii privind cardul acestuia, beneficiile aferente utilizarii cardului (inclusiv promotiile existente sau produse si servicii noi disponibile in magazine sau online).
Ulterior, autentificarea pe site-ul sephora.ro, in sectiunea „Cardul Sephora”, se poate face doar cu numarul cardului de fidelitate si adresa de e-mail sau numarul de telefon.
5.3 SCOP SI TEMEI JURIDIC
Sephora pastreaza informatiile referitoare la istoricul achizitiilor membrilor si la utilizarea serviciilor atunci cand acestia din urma prezinta sau introduc numarul Cardului de Fidelitate Sephora. Datele sunt necesare pentru a gestiona eligibilitatea membrului pentru diferitele beneficii ale Programului de Fidelitate Sephora si pentru a asigura buna executie a acestuia. Mai mult, aceste informatii sunt folosite pentru a transmite membrilor oferte, stiri sau publicitate personalizata in functie de achizitiile anterioare si/sau interesele acestora.
Datele sunt prelucrate astfel:
• datele furnizate de persoana in cauza in vederea inscrierii in Programul de Fidelitate Sephora sunt prelucrate in temeiul executarii unui contract (acceptarea Termenilor si conditiilor Programului de Fidelitate Sephora si participarea la acest program echivaleaza cu executarea unui contract);
• datele rezultate din optiunea persoanei in cauza privind canalul/ele de comunicare sunt prelucrate in temeiul consimtamantului acestei persoane;
• date rezultate din accesarea site-ului sephora.ro si date rezultate din efectuarea altor verificari privind validitatea inscrierilor in Programul de Fidelitate Sephora sunt prelucrate in temeiul interesului legitim al Sephora, in vederea organizarii si administrarii Programului de Fidelitate Sephora;
• date rezultate ca urmare a utilizarii serviciilor noastre sunt prelucrate in temeiul interesului legitim al Sephora, in vederea personalizarii comunicarilor de marketing si publicitare in functie de preferintele persoanei in cauza.
Ne asiguram ca luam in considerare potentialul impact pe care utilizarea datelor dvs. l-ar putea avea asupra dvs. si asupra utilizatorilor Site-ului in general. In cazul in care constatam ca interesele sau drepturile si libertatile fundamentale ale dvs. prevaleaza asupra interesului nostru legitim, nu vom utiliza datele dvs. cu caracter personal in baza acestui temei legal si va vom solicita consimtamantul pentru prelucrare.
De asemenea, asociem si combinam date despre dvs. colectate online si offline cu datele aferente contului dvs. din Programul de Fidelitate. De exemplu, combinam date din Postarile dvs. pe The Beauty Net, cum ar fi culoarea ochilor si culoarea parului, si datele din recenziile dvs. despre produsele noastre utilizand contul dvs. de client si/sau datele aferente programului de fidelitate. Folosim aceste date pentru a va sugera produse si oferte potrivite pentru dvs., in special prin My playlist, asociat cu cardul dvs. de fidelitate.
Cand va conectati la contul dvs. si contactati Serviciul Clienti prin instrumentele Site-ului, cum ar fi functia de apel automat sau mesagerie instantanee cu unul dintre consilierii nostri, combinam, de asemenea, datele aferente contului dvs. de client si/sau datele aferente programului de fidelitate cu datele oferite la momentul solicitarii contactului, pentru a va oferi un serviciu personalizat si a raspunde eficient la solicitarile dvs. Daca nu doriti sa aiba loc aceasta combinare, trebuie sa va deconectati (log-out) inainte de a utiliza aceste instrumente.
Puteti dezactiva optiunea de „publicitate personalizata” in orice moment, accesand linkul prevazut in toate comunicarile noastre publicitare.
5.4 PERIOADA DE PASTRARE
Informatiile privind membrii sunt pastrate de Sephora pentru o perioada care nu depaseste durata necesara scopurilor pentru care au fost colectate, pe durata perioadei de apartenenta la Programul de Fidelitate Sephora, plus termenul de prescriptie aplicabil in special in scopurile de a pastra dovada tranzactiilor si de a permite Sephora sa isi indeplineasca obligatiile legale, dupa care sunt sterse, arhivate pentru a ne indeplini obligatiile legale, sau sunt anonimizate pentru studii si statistici, dupa caz.
Datele dvs. personale prelucrate in scopul Programului de Fidelitate Sephora si al contului de fidelitate Sephora (in cazul in care aveti un astfel de cont), vor fi sterse in cazul in care:
• Decideti sa parasiti Programul de Fidelitate Sephora
Pentru a face acest lucru, trebuie sa solicitati parasirea Programului de Fidelitate Sephora prin contactarea noastra prin posta la urmatoaea adresa: Spaiul Unirii, Nr. 165, Complexul de Birouri Timpuri Noi Square, cladirea TN Offices 2, etajul 7, sector 3, Bucuresti, prin telefon de Luni pana Vineri intre 10 a.m. si 9 p.m. la 031 432 8880 (apel telefonic cu tarif normal, *pentru controlul calitatii, acest apel poate fi inregistrat), sau trimitandu-ne un e-mail la adresa privacy@sephora.ro. In acest caz, contul dvs. Sephora (in cazul in care aveti un astfel de cont) va fi de asemenea sters.
SAU
• Nu mai folositi Programul de Fidelitate Sephora
Vom considera ca nu mai folositi Programul de Fidelitate Sephora daca indepliniti urmatoarele doua criterii cumulative:
1. Nu ati efectuat nicio achizitie la Sephora utilizand Cardul de Fidelitate in ultimii 5 ani;
SI
2. Ati incetat sa interactionati cu Sephora in acest al 5-lea si ultim an din aceasta perioada; in special, nu ati deschis niciunul dintre e-mailurile transmise de Sephora, nu v-ati logat in contul dumneavoastra de client pe site-ul sephora.ro.
In cazul in care Sephora prelucreaza datele in temeiul interesului legitim al Sephora, datele vor fi pastrate pe perioada existentei interesului legitim, dar nu mai mult de 3 ani de la ultima interactiune pe care ati avut-o cu noi, dupa care sunt arhivate pentru a ne indeplini obligatiile legale, sau sunt anonimizate pentru studii si statistici.
In cazul in care Sephora prelucreaza datele in temeiul consimtamantului dvs, datele vor fi pastrate pana la retragerea acestuia, dar nu mai mult de 3 ani de la ultima interactiune pe care ati avut-o cu noi, dupa care sunt arhivate pentru a ne indeplini obligatiile legale, sau sunt anonimizate pentru studii si statistici.
5.5 DESTINATARI
Aceste informatii sunt transmise afiliatilor nostri si tuturor magazinelor Sephora in cadrul gestionarii Programului nostru de fidelitate, precum si furnizorilor de servicii. Unele dintre aceste informatii pot fi transmise partenerilor nostri de afaceri, in functie de optiunile dvs. de distribuire, pentru ca acestia sa va poata trimite oferte personalizate. Daca nu doriti sa divulgam datele in acest mod, puteti dezactiva in orice moment optiunea „Publicitate personalizata” disponibila la linkul furnizat in toate comunicarile noastre de marketing. Dezactivand aceasta optiune veti continua sa fiti expus anunturilor noastre publicitare, dar acestea nu vor fi personalizate.
Informatii suplimentare privind destinatarii datelor cu caracter personal pot fi regasite in Politica de confidentialitate a Sephora.
5.6 TRANSFERURI DE DATE IN AFARA UNIUNII EUROPENE
Transferurile de date in afara Uniunii Europene pot avea loc ca urmare a circumstantelor organizatorice sau a localizarii unora dintre furnizorii nostri (companii de livrare, companii de hosting).
5.7 DREPTURILE MEMBRILOR
Membrul poate oricand sa verifice si/sau sa modifice datele personale introduse in contul sau in magazine, sau pe email la adresa: privacy@sephora.ro.
Membrul isi poate exercita, de asemenea, drepturile de acces, stergere si portabilitate:
• telefonic de luni pana vineri intre 9 a.m. si 9 p.m. la 031 432 8880 (apel telefonic cu tarif normal, *pentru controlul calitatii, acest apel poate fi inregistrat)
• pe email la adresa: privacy@sephora.ro
Pentru exercitarea acestor drepturi poate fi necesara o dovada a identitatii.
De asemenea, membrul poate, prin aceleasi modalitati, sa isi exercite dreptul de opozitie impotriva prelucrarii datelor sale cu caracter personal in scopul prospectarii si profilarii comerciale, sau sa solicite stergerea datelor sale cu caracter personal sau restrictionarea prelucrarii.
Informatii suplimentare privind drepturile de care beneficiati in legatura cu datele dumneavoastra cu caracter personal se regasesc in Politica de confidentialitate a Sephora.
5.8 INFORMATII SUPLIMENTARE
Pentru informatii complete cu privire la prelucrarea datelor sale personale, membrul este invitat sa citeasca Politicile de Confidentialitate si Cookie-uri disponibile pe site-ul sephora.ro si in magazinele Sephora.
Detalii de contact ale responsabilului cu protectia datelor (DPO).
Pentru orice problema legata de colectarea si prelucrarea datelor personale de catre Sephora, membrul poate contacta ofiterul de protectie a datelor din Sephora prin e-mail la adresa privacy@sephora.ro.
Membrii pot inainta oricand o sesizare sau plangere la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal, cu sediul in B-dul G-ral. Gheorghe Magheru 28-30, Sector 1, cod postal 010336, Bucuresti, Romania (fax: +40 318 059 602, email: anspdcp@dataprotection.ro), in cazul in care aprecieaza ca drepturile de care beneficiaza in calitate de persoane vizate au fost incalcate.
6. DREPTURI REZERVATE PENTRU SEPHORA
Sephora isi rezerva dreptul de a modifica Termenii si Conditiile Generale si de a informa membrul cu privire la orice modificare prin mijloacele cele mai potrivite (scrisoare, e-mail, actualizarea noilor termeni si conditii generale pe site-ul sephora.ro, etc).
Cea mai recenta versiune a termenilor si conditiilor generale ale Programului de Fidelitate Sephora este cea care poate fi consultata pe site-ul sephora.ro. Sephora invita astfel membrii sa consulte in mod regulat site-ul sephora.ro.
Sephora isi rezerva, de asemenea, dreptul de a modifica sau suspenda Programul de Fidelitate Sephora.
Se precizeaza ca, in cazul incetarii definitive a Programului de Fidelitate Sephora sau al unei restructurari complete a acestuia, care implica pierderea ofertelor valabile si/sau zilelor de cumparare si/sau punctelor acumulate, membrii vor fi informati printr-un mijloc considerat de Sephora ca fiind cel mai potrivit (scrisoare, e-mail sau SMS, etc.).
In plus, Sephora nu poate garanta ca punctele si/sau zilele de cumparaturi acumulate si neutilizate vor fi refolosite sub orice forma in cadrul unei modificari a programului.
Sephora isi rezerva posibilitatea de a nu contacta membrii care nu sunt activi in Programul de Fidelitate Sephora (adica cei care nu au facut o achizitie de mai mult de 12 luni prin prezentarea Cardului lor de Fidelitate Sephora) pentru a informa despre eventualele modificari aduse programului.
Nicio actualizare, modificare sau suprimare a Programului de Fidelitate Sephora nu va da dreptul membrilor la despagubire.
7. SUSPENDAREA/ DEZACTIVAREA/ PIERDEREA PUNCTELOR
Programul de Fidelitate Sephora este un program care are ca scop furnizarea de beneficii membrilor in functie de achizitiile efectuate intr-un magazin Sephora din Romania sau pe site-ul sephora.ro.
In consecinta, in cazul in care membrul nu efectueaza nicio achizitie folosind Cardul sau de Fidelitate Sephora pentru o perioada de 18 luni consecutive, punctele sale acumulate si zilele de cumparaturi se pierd.
Programul de Fidelitate Sephora presupune, in plus, ca membrul respecta termenii si conditiile generale ale programului si prezinta un comportament onest fata de Sephora. In consecinta, Sephora isi rezerva posibilitatea de a suspenda programul de Fidelitate Sephora sau chiar de a dezactiva definitiv un Card de Fidelitate si, daca este necesar, de a anula beneficiile aferente in cazul unei utilizari cu rea-credita a programului de Fidelitate Sephora si/sau vizavi de Sephora.
Sephora va executa aceasta suspendare si/sau dezactivare dupa ce a notificat membrul afectat de aceasta prin mijloacele care ii vor parea cele mai potrivite, fara ca membrul sa poata solicita despagubiri, in special in urmatoarele cazuri:
• in caz de frauda, tentativa de frauda sau furt intr-un magazin si/sau pe site-ul sephora.ro
• in cazul utilizarii necorespunzatoare sau al deturnarii Programului de Fidelitate Sephora
• in cazul unor acte care pot afecta functionarea site-ului sephora.ro, functionarea Programului de Fidelitate Sephora sau functionarea magazinelor
• in cazul unui numar anormal de mare de tranzactii in aceeasi zi de cumparaturi si/sau mai multe zile
• in cazul in care un incident de plata nu a fost remediat intr-o perioada de o luna de la notificarea facuta de compania Sephora
• mai general, in cazul incalcarii dispozitiilor stipulate in prezentul document de Termeni si Conditii Generale.
8. RASPUNDEREA
Sephora este exonerata de orice raspundere pentru toate consecintele directe sau indirecte ale eventualelor functionari defectuoase ale Programului de Fidelitate Sephora. Cu toate acestea, in eventualitatea unei functionari defectuoase, Sephora va depune toate eforturile pentru ca membrul sa poata pastra beneficiile aferente acumularii de zile de cumparare si puncte.
In cele din urma, in cazul pierderii sau furtului Cardului de Fidelitate Sephora, trebuie anuntat Serviciul Clienti Sephora care este accesibil de luni pana vineri, intre orele 09:00 – 21:00, la telefon 031 432 8880 (numar cu tarif normal), email suportclienti@sephora.ro sau in magazine.
Un nou card va fi trimis la domiciliul membrului cat mai curand posibil, iar acesta din urma isi poate pastra beneficiile aferente zilelor sale de cumparaturi si punctelor acumulate si nefolosite de pe cardul anterior.
Versiune in vigoare incepand cu 15.09.2021