DESCOPERA NUMEROASELE AVANTAJE!


SI MULTE ALTE SURPRIZE DE FRUMUSETE…


ESTE SIMPLU

1 LEU cheltuit = 1 PUNCT castigat

PROGRAMUL DE FIDELITATE, PAS CU PAS


WHITE
0-649 puncte
BLACK
650-6499 puncte
GOLD
+6500 puncte
CADOU DE BUN VENIT LA INSCRIERE
OFERTE PROMOTIONALE
-10% LA 4 CUMPARATURI EFECTUATE SAU 650 DE PUNCTE ACUMULATE
REDUCERI PRIVATE DE 2 ORI PE AN
CADOU ANIVERSAR 100 RON de ziua ta de nastere
LIVRARE GRATUITA PE SEPHORA.RO La cumparaturi
> 180 lei
La cumparaturi
> 180 lei
LINIE TELEFONICA DEDICATA
ACCES EXCLUSIV EVENIMENTE PRIVATE GOLD
OFERTE EXCLUSIVE
WHITE
1-649 puncte
BLACK
650-6499 puncte
GOLD
+6500 puncte
CADOU DE BUN VENIT
OFERTE PROMOTIONLE
-10% LA 4 CUMPARATURI EFECTUATE SAU 650 DE PUNCTE ACUMULATE
REDUCERI PRIVATE DE 2 ORI PE AN
CADOU ANIVERSAR
100 RON de ziua ta de nastere
LIVRARE GRATUITA PE SEPHORA.RO
La cumparaturi > 180 lei
La cumparaturi > 180 lei
LINIE TELEFONICA DEDICATA
ACCES EXCLUSIV EVENIMENTE PRIVATE GOLD
OFERTE EXCLUSIVE

INCEPE ACUM!

CUM SE POATE ADERA LA PROGRAMUL DE FIDELITATE SEPHORA?

Exista mai multe modalitati de a te alatura programului de fidelitate Sephora!

- Direct in cos cand plasezi o comanda pe sephora.ro sau in aplicatia noastra mobila Sephora.

- In contul tau de client dupa plasarea primei comenzi, in sectiunea „Programul meu de fidelitate".

- In toate magazinele noastre Sephora, in timpul unei tranzactii.

CUM FUNCTIONEAZA PROGRAMUL DE FIDELITATE SEPHORA?

Programul de fidelitate Sephora te aduce in lumea frumusetii si iti ofera acces la beneficii exclusive. La Sephora, 1 leu = 1 punct. La fiecare 650 puncte sau 4 zile de cumparaturi primesti un voucher de 10% reducere, valabil in magazinele fizice sau pe sephora.ro. De la prima achizitie, devii client White, iar in momentul acumularii a 650 de puncte sau a 4 tranzactii efectuate in zile diferite, devii client Black si beneficiezi de mai multe avantaje. In cele din urma, la acumularea a 6500 de puncte acumulate pe parcursul a 12 luni, obtii ravnitul statut de client Gold si te bucuri de si mai multe beneficii (cadou aniversar, acces la evenimente exclusive, livrare gratuita pe sephora.ro etc.).

ULTIMA MEA TRANZACTIE NU APARE IN SOLDUL PUNCTELOR. CE ESTE DE FACUT?

Nu te panica!

Daca ai efectuat o achizitie in magazin, poate dura pana la 72 de ore pana la actualizarea stocului de puncte.

Daca ai facut o comanda online, punctele tale vor fi actualizate la livrarea comenzii.

Nu uita sa prezinti cardul Sephora la casa de marcat, iar pentru comenzile online asigura-te ca ai introdus corect numarul cardului de fidelitate in contul tau Sephora.

CUM POT CONSULTA SOLDUL PUNCTELOR DE FIDELITATE?

Odata conectat, poti gasi soldul punctelor tale de fidelitate Sephora in contul tau de client, pe site sau in aplicatie. De asemenea, pentru orice nelamuriri sau extra detalii, ne poti scrie pe adresa noastra de e-mail suportclienti@sephora.ro sau ne poti contacta apeland Serviciul Clienti, la 031 432 8880 (numar cu tarif normal).

Cum pot schimba informatiile personale pentru cardul de fidelitate Sephora?

Exista mai multe variante de a modifica informatiile personale aferente cardului:

-Daca ai deja un cont pe sephora.ro, poti afla mai multe informatii in sectiunea Programul meu de fidelitate. Asigura-te ca numarul de telefon si adresa de e-mail sunt corecte, pentru a primi toate ofertele. 

-Daca nu detii un cont sephora.ro, acceseaza butonul “Detin un card de fidelitate Sephora” si introdu numarul cardului tau. Astfel, tot ce trebuie sa faci este sa-ti modifici informatiile personale in noul tau cont, in “Setarile contului meu”.